Plantebaserede fødevare og forbrugerens valg

Plantebaserede fødevare og forbrugerens valg

Bliv klogere på hvorfor det er vigtigt at kende forbrugernes præferencer i forhold til clean label produkter og deres valg af råvarer til plantebasserede fødevarer. Hør også om hvilke muligheder, der er for at tilgå forbrugerindsigter på det plantebaserede segment og trendspotting til at optimere produktudvikling og salg.

PROGRAM
13.30 – Velkomst

13.40 – Forbrugernes valg af råvarer til plantebaserede fødevarer
v/ Maja Krogsøe Skou, Teknologisk Institut

14:15 – Forbrugernes præference mht. clean label af plantebaserede fødevarer
v/ Christina J. Birke Rune, Sensory scientist og videnskablig assistent, Syddansk Universitet

15.15 – Pause, kaffe og netværk

15.50 – Hvad køber den plantebaserede forbruger i de danske butikker?
v/ Benjamin Heco, Managing Partner, Heco et al.

16.25 – Trendspotting
v/ Rasmus Linnet, Co-founder, DeliDrop

16.50 – Opsamling og netværk

17.00 – Tak for i dag

Arrangementet er planlagt af Food Innovation House og Food & Bio Cluster, og er støttet af Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse.

Hent programmet her.

 

Innovationskraft
Når du deltager i dette event vil din tid blive anvendt som medfinansiering på Projektet Innovationskraft, som er finansieret af
Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse og Uddannelses- og Forskningsstyrelsen til standardsats. Læs mere om Innovationskraft.