![](https://www.dbpevents.dk/wp-content/uploads/2022/05/indkoebspose_med_spoergsmaalstegn.png)
Plantebaserede fødevare og forbrugerens valg
Bliv klogere på hvorfor det er vigtigt at kende forbrugernes præferencer i forhold til clean label produkter og deres valg af råvarer til plantebasserede fødevarer. Hør også om hvilke muligheder, der er for at tilgå forbrugerindsigter på det plantebaserede segment og trendspotting til at optimere produktudvikling og salg.
PROGRAM
13.30 – Velkomst
13.40 – Forbrugernes valg af råvarer til plantebaserede fødevarer
v/ Maja Krogsøe Skou, Teknologisk Institut
14:15 – Forbrugernes præference mht. clean label af plantebaserede fødevarer
v/ Christina J. Birke Rune, Sensory scientist og videnskablig assistent, Syddansk Universitet
15.15 – Pause, kaffe og netværk
15.50 – Hvad køber den plantebaserede forbruger i de danske butikker?
v/ Benjamin Heco, Managing Partner, Heco et al.
16.25 – Trendspotting
v/ Rasmus Linnet, Co-founder, DeliDrop
16.50 – Opsamling og netværk
17.00 – Tak for i dag
Arrangementet er planlagt af Food Innovation House og Food & Bio Cluster, og er støttet af Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse.
Hent programmet her.
Innovationskraft
Når du deltager i dette event vil din tid blive anvendt som medfinansiering på Projektet Innovationskraft, som er finansieret af
Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse og Uddannelses- og Forskningsstyrelsen til standardsats. Læs mere om Innovationskraft.