Forstå vejen mod en købsbeslutning i butik
Hør hvordan, du kan øge sandsynligheden for, at dit produkt bliver set, overvejet og i sidste ende valgt.
Over 80% af de produkter der købes af shoppere, er ikke besluttet på brand niveau, når den handlende træder ind i butikken. Da købsbeslutningen træffes på ca. syv sekunder, stiller det store krav til produkt og emballage.
• Lær, hvordan du kan forbedre POS-materiale og emballagedesign, og opnå den ønskede indvirkningen på købsbeslutningen.
• Få indsigt i et casestudie og hør hvordan EyeReplys samarbejde med førende CPG (consumer packaged goods) førte til en visuel evaluering og optimering af deres POS-materiale og emballagedesign.
• Find ud af, hvordan du evaluerer og optimerer din visuelle effektivitet og benchmarker din præstation, når du revitaliserer emballagen eller udvikler ny, enten i forhold til konkurrentens ydeevne eller tidligere brandydeevne.
• Lær, hvordan Food Innovation House og EyeReply kan gøre det lettere at teste din emballage gennem hele designprocessen. Workshoppen slutter med at du giver feedback på brugen af denne viden samt ydelsen, som vi ønsker at udbyde i fællesskab.
Vi glæder os til en værdifuld eftermiddag i selskab med alle jer, der har – eller ønsker at have – produkter på hylderne i den danske fødevarebranche.
Arrangementet er gratis. Tilmelding er dog nødvendig.